ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ/ ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίησή σας. Αν, για οποιονδήποτε λόγο, δεν μείνετε ευχαριστημένοι από την παραγγελία σας, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας να επιστρέψετε μέρος ή όλα τα προϊόντα που αγοράσατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Διευκρινίζεται ότι, τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και οι ετικέτες που συνοδεύουν το προϊόν θα πρέπει να υπάρχουν, όπως ακριβώς ήταν όταν το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Θα πρέπει ακόμη να προηγηθεί επικοινωνία μέσω

  1. e-mail στο info@damakoupa.grγια να σας δοθούν οδηγίες και κωδικός επιστροφής.

2.τηλεφωνικά στο 2310778496

3.με μήνυμα μέσω Facebook στην σελίδα μας damakoupa.gr

Για λόγους υγιεινής τα εσώρουχα, καλσόν, κάλτσες και diapercakes δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση

.Η επιστροφή/αλλαγή θα πραγματοποιείται ΜΟΝΟ με την απόδειξη αγοράς του προϊόντος χωρία καμία εξαίρεση. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Για την επιστροφή ενός μη ελαττωματικού προϊόντος το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη, ενώ το κόστος επαναποστολής του είδους που τυχόν επιλέξετε για αντικατάσταση επιβαρύνει εξ ολοκλήρου την www.damakoupa.gr.

Εμπορεύματα από ελάττωμα του πελάτη δεν θα γίνονται δεκτά.

Σε περίπτωση που το ελάττωμα δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη (λ.χ. Μη τήρηση οδηγιών πλυσίματος ή σιδερώματος) το προϊόν θα αντικατασταθεί με άλλο.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι στην αρχική του μορφή, το προϊόν δεν αλλάζεται/επιστρέφεται.

Σε περίπτωση που το προϊόν φορεθεί, πλυθεί ή λεκιαστεί η επιστροφή ή αλλαγή του δεν θα πραγματοποιηθεί.

Η εταιρία ευθύνεται μόνο για βαριά αμέλεια και δόλο, σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση παραγγελθέντων προϊόντων και για πληροφορίες που η ίδια δίνει ή υπηρεσίες που παρέχει μέσω του δικτυακού τόπου της.

 

 

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός 2 ωρών από την ολοκλήρωση της καλώντας μας στο 2310778496 ή μέσω e-mail στο info@damakoupa.gr . Αναλόγως του σταδίου εξέλιξης της παραγγελίας σας, θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε.
H δυνατότητα αυτή σας δίνεται, αυστηρά, για δύο ώρες μετά την πραγματοποίηση της παραγγελίας. Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή η ακύρωση, επομένως μπορείτε πλέον να επιστρέψετε και να αλλάξετε την παραγγελία σας αφού πρώτα την παραλάβετε.

Ο καταναλωτής σύμφωνα με το ν.2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή εχει αναφαίρετο δικαίωμα αναιτιολόγητης και αζήμιας υπαναχώρησης σύμφωνα με τις διατάξεις της εκάστοτε κείμενής νομοθεσίας, εντός της νομίμως προβλεπόμενης προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημέρων, που αρχίζει από το χρονικό́ σημείο παραλαβής της παραγγελίας του, το οποίο πρέπει να αποδείξει. Ωστόσο, η εταιρεία θα το δεχτεί μόνο αν έχουν τηρηθούν όλες οι παραπάνω δεσμεύσεις για την επιστροφή των εμπορευμάτων, χωρίς καμία εξαίρεση.

Συγκεκριμένα, η προβλεπόμενη προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών ή:

  1. από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού, σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελμένων από τον καταναλωτή με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά,
  2. από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή της τελευταίας παρτίδας ή του τελευταίου τεμαχίου, σε περίπτωση παράδοσης αγαθού αποτελούμενου από πολλές παρτίδες ή πολλά τεμάχια,
  3. από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή του πρώτου αγαθού, σε περίπτωση σύμβασης τακτικής παράδοσης αγαθών σε καθορισμένη χρονική περίοδο·

Πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης, ο καταναλωτής ενημερώνει τον προμηθευτή για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση γραπτώς ή ηλεκτρονικώς.

Ο καταναλωτής έχει κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης, εάν η ανακοίνωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης αποσταλεί από τον καταναλωτή πριν από τη λήξη της προθεσμίας.

Ο καταναλωτής φέρει το βάρος της απόδειξης ότι άσκησε το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Ο προμηθευτής επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

Ο προμηθευτής προβαίνει στην προβλεπόμενη στο πρώτο εδάφιο επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο καταναλωτής χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο καταναλωτής έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο καταναλωτής με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων.

Κατά παρέκκλιση από την πρώτη παράγραφο, ο προμηθευτής δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετα έξοδα αποστολής και παράδοσης, εάν ο καταναλωτής ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει ο προμηθευτής.

Εκτός εάν ο προμηθευτής προσφέρθηκε να παραλάβει ο ίδιος τα αγαθά, όσον αφορά τις συμβάσεις πώλησης, ο προμηθευτής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

Ο καταναλωτής οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η εταιρία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

Στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ισχύουν τα εξής: Στην περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην εταιρία το τίμημα από την τράπεζα, η εταιρία θα υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον καταναλωτή. Η εταιρία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.

Ο καταναλωτής ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος , καθώς και στις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρία και οπωσδήποτε χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο το αγαθό. Η εταιρία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τα προιόντα περέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή/ και χρησιμοποίησης των αγαθών η αξία του αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα ης συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρία και συνήθως είναι της τάξης 20%-30%. Η εταιρία δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

Σε περίπτωση που τα προιόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας καθορίζεται την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησης του έναντι του πελάτη.

Το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν ισχύει για προιόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα εσώρουχα.

Όνομα *
Επώνυμο *
Τηλέφωνο *
Email *
Διεύθυνση
Ταχ. Κώδικας
Πόλη
Χώρα
Αριθμός παραγγελίας *
Αριθμός παραστατικού *
Τίτλος προϊόντος *
SKU προϊόντος *
Περιγραφή προβλήματος / Σχόλια
captcha

Ολυμπιάδος και Γοργοποτάμου 2 Εύοσμος,
Θεσσαλονίκη, 56226

Τηλ: 2310778496
email: damakoupa.gr@gmail.com

Ωράριο:
ΔΕ-ΤΕ-ΣΑ: 08:30 – 15:30
ΤΡ-ΠΕ-ΠΑ: 08:30 – 14:30 & 17:00 – 21:00